sunnuntai 13. tammikuuta 2013

Hyvän paimenen omat - ja me muut (2006)


Lukioaikainen ihastus tuli perheinensä
paikallisessa ostoskeskuksessa vastaan.

Pitkä on matka kultatukkaisesta mopopojasta
isäksi, jolla on nousevat ohimot.

Hyvin minulla menee. Opiskelen.

(Ei, minulla ei ole ketään.
Ei lasta, eikä edes miestä.
Minulla on opintolainaa,
yksi maitotölkki vuokrayksiön jääkaapissa,
vibraattorista patterit loppu,
eikä varaa ostaa uusia.)

Oli hauska nähdä.



Hyvän paimenen omat - ja me muut (2006) sensuroitu versio julkaistu Valion maitorunokampanjassa 2006



Lukioaikainen ihastus tuli perheinensä

paikallisessa ostoskeskuksessa vastaan.

Pitkä on matka kultatukkaisesta mopopojasta
isäksi, jolla on nousevat ohimot.

Hyvin minulla menee. Opiskelen.

(Ei, minulla ei ole ketään.
Ei lasta, eikä edes miestä.
Minulla on kolme tonnia opintolainaa
ja yksi ainoa maitotölkki
vuokrayksiön jääkaapissa.)

Oli hauska nähdä.



Ei kommentteja: